2 de juny 2010

La primera vegada

Quan va ser la primera vegada que vaig anar d'excursió a la muntanya? No n'estic del tot segur però, provablement, va ser en una sortida del col·legi. Ja fa una bona colla d'anys. En aquella època encara anava a l'escola de primària i vam fer una pujada al Matagalls. Aquella sensació d'assolir el cim encara la recordo ara. És curiós, no sabria dir exactament quan va ser però, en canvi, sí que puc dir el que vaig sentir.
Qui havia de dir, en aquella època, que amb aquella excursió descobriria una afició i que, amb el pas dels anys, acabaria esdevenint una manera de veure la vida. Amb el temps i, pas a pas, aquella afició em portaria a conèixer llocs inhòspits. Llocs que difícilment no coneixera de cap més manera.
Si m'esforço a recordar aquella primera vegada i em pregunto què en sabia de la muntanya i de què em podia trobar, la resposta és clara: no sabia res, només sabia que el que havia de fer era caminar, caminar i caminar i ni tant sols debia recordar el nom del cim on anàvem. Malgrat aquesta ignorància, va ser una activitat única que em va captivar.

Més endavant, molt més endavant, vaig tenir aquesta sensació una altra vegada. En aquesta ocasió era una iniciació a una altra activitat esportiva: m'iniciava a les curses d'orientació. Igual que aquella primera vegada que vaig anar a la muntanya, no en sabia pràcticament res d'aquesta modalitat esportiva. I igual que fa anys, també vaig trobar quelcom que em va enganxar a aquest esport.

I ara, m'inicio en un altre món. En aquesta ocasió, enceto aquest blog on vull descriure les meves sortides a la muntanya i també pretenc escriure sobre aquesta altra afició a la qual estic enganxat. Aquesta també és una primera vegada i, per tant, hi tinc molt a aprendre i a gaudir.

2 comentaris:

  1. benvingut a aquesta nova aventura!!

    De la misma forma que subistes por primera vez al Matagalls y terminastes siendo un experto montañero, con el blog ocurre lo mismo: es posible que al principio tropiezes con las cosas desconocidas y desconozcas muchas cosas, pero acabarás alcanzando tus metas y objetivos.

    Ánimo, paciencia, mucha suerte y ..... disfruta!!

    Una abraçada,
    Angelino

    ResponElimina
  2. Vigila, que això dóna molta feina... De moment el principi promet. Ànims!!

    ResponElimina