8 de jul. 2010

Capítol 1: De casa a Berlin

Després de tant esperar per marxar de viatge per fi  arribar el dia de preparar les coses, posar en marxa la furgo i enfilar el cami cap al nord.

Dia 1: Hostalric - La Jonquera - Perpinyà - Narbonne - Beziers - Montpellier - Nimes - Valence - RaventinVaugris

Aquest és el primer dia de viatge, i com no podria ser d'altra manera, ens hem passat tot el dia a la furgo. Des que hem entrat a França hi ha hagut un element que ens ha acompanyat durant tot el trajecte: les rotondes. Com carai poden tenir tantes rotondes aquests francesos!!!!!!! I un fet destacable ha estat el trànsit a la zona de la costa. Tot i això el dia ha acabat en un petit poble a uns 30 km de Lió, Raventin Vaugris, en un pàrquing públic per caravanes amb lavabos nets i amb paper!!

Raventin Vaugris

Dia 2: Raventin Vaugris - Lio - Besanson - Mulhouse - Colmar - Molsheim

Segon dia de viatge per França i ens plantem a la zona de l'Alsacia. Després de discutir-nos 50 vegades amb la Martina ens acabem entenent i li agafem confiança. A destacar el poble de final d'etapa: Molsheim (a uns 20 km de Strasbourg). És soprenent la barreja que hi ha en aquesta zona entre el francés i l'alemany, estàvem a França pero semblava Alemanya. Passem la nit en un camping municipal, just a dins del poble. Hem d'aprendre exemple dels veïns que s'han passat 2 hores netejant la roulot i al final, per culpa de mala consciència hem acabat escombrant la furgo, un altre dia ja farem els vidres...

Molsheim

Dia 3: Molsheim - Strasbourg - Karlsruhe - Stuttgart - Wurzburg - Bamberg

Al matí del tercer toca visita cultural a Strasbourg. Primer hem vist el Parlament Europeu, de fet l'hem voltat de tots costats i podem assegurar que és gros i rodó. Després hem anat cap al centre de la ciutat per veure el barri antic i la catedral. Hem comprat la campana i ja ho hem tingut tot vist i fet. Havent estirat les cames ens hem tornat a tancar a la furgo i hem atravessat la frontera i.......s'han acabat les rotondes, a partir d'ara autopistes, camps i pobles allunyats de la carretera. A mitja tarda arribem a prop de Bamberg. Passejada pel poble, una mica de temps per fer l'animal i a sopar amb companyia dels ànecs del camping.

Parlament

Strasbourg

Bamberg

Dia 4: Bamberg - Berlin

L'objectiu del dia era arribar a Berlin abans de la tarda i ens hi hem posat d'hora. Hem arribat a Berlin cap a la seva hora de berenar però nosaltres encara havíem de dinar. Ens ha sorprés bastant poder entrar fins a dintre Berlin sense fer cues. I a la tarda a fer una mica el turista per Berlin.