2 de jul. 2010

Sant Jaume de Frontanyà: fites i molta calor

El cap de setmana del 26 i 27 de juny vam tornar a tenir curses d'orientació. Aquesta vegada el club d'orientació Xinoxano va preparar dues curses força exigents a Sant Jaume de Frontanyà, ambdues puntuables per la Copa Catalana 2010.

El dissabte vam córrer la cursa de mitja distància amb un traçat molt exigent tècnicament però la part física també hi tenia un paper molt important. A més, la forta calor d'aquests dies es va fer notar d'alló més durant tota la cursa.


Durant la cursa de mitja distància vaig intentar cometre poques errades de molts minuts ja que et poden sentenciar molt aviat. Però no ho vaig aconseguir ja que em va costar molt entrar en el mapa i vaig perdre 3 minuts a la primera fita i una errada molt gran em va costar 8 minuts a la f3. Tot i això, vaig poder-me tornar a concentrar en la cursa i anar llegint molt bé el mapa i el resultat va ser que vaig encadenar un seguit de controls molt bons.

El resultat del primer dia de competició va ser 1:07:02 i 8è en la classificació.



I el diumenge va tocar la cursa de llarga distància. Cal dir que aquesta cursa va ser molt exigent en les tres categories superiors (èlit, 21A i 35) però en 21B no va ser tot lo dura que em podia esperar d'entrada. De totes maneres ja va anar bé perquè sortia a les 11: 13 i a aquella hora la calor ja era considerable.

 

Des del moment de la sortida vaig intentar no repetir els errors comesos el dia abans. Tot i això, també vaig tenir algun problema per entrar en el mapa i la f1 se'm va tornar a resisitir. Però una vegada trobada aquesta vaig encadenar un seguit de fites sense errors i vaig poder recuperar alguns minuts respecte als primers classificats. L'errada més greu del dia va ser a la f8, on vaig tenir un error d'interpretació del mapa en sortir de la f7 i podríem dir que no vaig fer la millor traçada, acumulant molta distància i desnivell innecessaris. A partir d'aquí i fins a la meta no em puc lamentar d'errors de lectura de mapa, en tot cas, vaig perdre una mica de temps en la part física. Així, el segon dia vaig acabar amb 1:01:46 i 9è en la classificació.

Route Gadget Llarga distància


Resultats de totes les categories

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada