2 de maig 2011

CEO 2011. Fang, fang i més fang...

De la mateixa manera que els torrons arriben per Nadal, quan ve la setmana santa arriben els CEO. I aquest any tocava anar cap a Guadalajara. Ja podrien ser a algun altre lloc, en alguna ciutat amb una mica més d'encant,  perquè és una ciutat que no té gaire res.
Abans de marxar les previsions meteorològiques no eren gaire favorables. Es preveia pluja cada dia però sobretot el primer dia. Així que amb aquestes informacions prèvies anem cap a terres castellanes.



Llarga Distància
El divendres a primera hora arribem a Horche, lloc on es faran totes les curses (excepte l'esprint) en un terreny molt tècnic. Així que amb la previsió de pluja i un terreny enfangat, em preparo per la sortida. Només veure el mapa ja tinc clar que serà un cursa on s'haurà d'afinar molt perquè hi ha molt pocs elements linials i les línies d'aturada, en algunes fites, no són massa clares. Així que un petit error en alguna altra cursa, aquí pot ser de molts minuts perquè resituar-te és complicat, almenys pel meu nivell.


Una altra cosa que em fei respecte d'aquesta cursa és que hi ha molt poques fites, només 10. Per tant, la majoria són tirades llargues amb elecció de ruta.Tot i això, cometo 2 errades greus a la primera fita i a la 8. La primera l'atribueixo a que em va costar molt entrar en el mapa. Hi havia moltes roques i havia de triar les més destacables. I la segona errada va ser perquè sortint de la fita 7 vaig anar directe a la 9, saltant-me la 8. Ja m'ho deien quan era petit que després del 7 ve el 8, però es veu que no em va quedar clar del tot. Entre les 2 errades vaig perdre uns 10 minuts. Al final vaig fer un temps de 1:24:32, acabant en la 32a posició d'un total de 87 corredors. No està malament però podia haver-ho fet millor.


Relleus
Després de la cursa de llarga distància, toca recuperar-se pels relleus del dissabte. Fins el dissabte a la nit no  sé l'equip amb qui em tocarà córrer. I sorpresa relativa, faig equip amb en Raul Porta i en Jordi Mont. I quan dic sorpresa relativa és perquè en Jordi sí que entrava a les meves travesses perquè tenim un nivell semblant però en Raul té un nivell molt superior al meu i no hi contava, la veritat. Em toca ser el tercer rellevista. Algú ho ha de ser, ja ho sé, però és un pal.


A les 12:08 es fa la sortida en massa en un terreny molt enfangat. A partir del triangle intento assegurar les fites perquè ja coneixia el terreny del dia abans i, a més, el traçat de relleus és més difícil tècnicament que el del divendres. Tot i això vaig bastant bé fins a la fita 11 però a la fita 12, no sé si per excés de confiança o perquè la zona era molt i molt tècnica, perdo molt de temps. Quant? no ho sé perquè a les 2 en punt van desmontar la meta i no vaig poder ni descarregar. Personalment em va saber bastant de greu que desmontessin d'aquesta manera, sense donar importància als corredors que estàvem corrent. Perquè a darrera meu encara va arribar algú més.

Esprint
I a la tarda, després de només 2 hores d'haver acabat els relleus, l'esprint. En aquest cas es corre per Guadalajara. No és un esprint gens tècnic, ja que els carrers de Guadalajara no ofereixn gaires possibilitats ni gaires eleccions de ruta. A més, algunes fites estan col·locades en culs de sac.



Tot i això, intento fer la meva cursa, sabent que no puc apretar gaire perquè el temps de recuperació ha estat molt just. Agafo un ritme constant en tots els controls fins a arribar a la fita 11. En sortir d'aquesta giro per un carrer que no toca i... ja se sap, en una cursa d'aquest tipus, una errada es paga molt cara.




Mitja distància
Per acabar, el diumenge, cursa de mitja distància en el mateix terreny on es van correr les curses de llarga distància i els relleus, a Horche. Ja sé el que m'espera, així que concentració i no cometre massa errades i més en la cursa de mitja distància on no acostumo a fer bons resultats.


Cometo 2 errades, a la fita 3 i la fita 7. A la 3 no veig clara la traçada i vull assegurar-la recolzant-me amb la 5 i la 4. Això em va fer perdre molt de temps. I la segona errada és a la fita 7, al mateix lloc on vaig perdre temps i la la paciència el dissabte. A partir d'aquí, no fallo més fins al final però per una mitja distància és massa. Al final acabo en la posició 42 amb un temps de 59:55. No acabo content de la cursa, en absolut.


1 comentari:

  1. Se te ve con ganas y no me extraña ese tipo de pruebas son muy guapas...
    A seguir disfrutando.
    Un abrazo.

    ResponElimina