25 de març 2015

200.000 GRÀCIES!!

Aquesta entrada és de les que m'agraden. I no es tracta de cap ascens a cap muntanya emblemàtica. Tampoc no parlaré de cap caminada. Ni publicaré cap fotografia. Aquesta vegada vull enviar un missatge d'agraïment a totes aquelles persones que, en algun moment o altre, heu visitat el blog.

Fa 5 anys vaig començar a publicar algunes rutes que tenia guardades a la carpeta. La meva intenció era utilitzar les eines que ens proporciona la informàtica per teniu un arxiu de les caminades que havia anat fent. I així, a còpia d'anys, de muntanyes i de la confiança que m'heu anat mostrant, el nombre de visites ha augmentat fins a una xifra que no m'hagués imaginat mai.

Per tant, després de 200.000 visites només puc dir:

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA CONFIANÇA


2 comentaris:

  1. Felicitats Marc. No ens coneixem, però segueixo periòdicament les teves publicacions per conéixer pics nous o rutes noves o simplement reviure llocs on ja hi he estat. Per a mi la muntanya és una passió tot i que no puc dedicar-hi tant temps com m'agradaria. Gràcies al teu blog i a altres similars, em sento com més connectat a ella i a tots aquetss paisatges meravellosos.

    Bona nit!!

    Joan Casals

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Joan, moltes gràcies pel comentari i per seguir el blog. Sempre fa il·lusió veure que el que publiques arriba a la gent i agrada.
      Salut!

      Elimina